按一按我

Tuesday, March 20, 2012

身材


* 还好我本来都不是 36-24-36 *

17。03
星期六。
怀孕18周。
体重52公斤。

很多人都说,我的肚子,很大。
我也是这么认为。
也有很多人问说,是不是双胞胎?
我也是很想的。可是,不是。
嘻嘻。

大宝爸爸竟然问我为什么我怀孕时大腿不会变大只?!
@#$%&* !!!(胎教不好。。。)
干吗会有这样的老公诅咒怀孕的老婆变难看、变不美的?!
大宝爸爸解释说,其他孕妇很多都是这样呀!
奇怪,其他孕妇怎样怎样,我未必一定是怎样呀。。真的很讨厌!!!

不管大宝爸爸这么多。
反正他的肚子也很大,跟着我怀孕。。。
重点是,我生的时候,他未必生得出,也瘦不了。。哈哈哈。。
(看来我们都是同一种类型的人,互相诅咒。。。哈哈哈。。。)

希望,后期的手臂、大腿可以像这样,没有什么变化。
肚子大,就好。
大宝健康,就好。

3 comments:

  1. 手脚还是瘦瘦的...
    我身边的同事有的越生越苗条...我也“莫不着头脑”。

    继续加以!!

    ReplyDelete
  2. WOW! What a gorgeous content you have. I loved it very much. You should keep up this good work.
    Psychicone.net offers free online psychic reading services, connecting people with the online psychic readings and tarot readings with love advice that they seek so far. Please click on these keywords also:-- psychic readings | psychics | online psychic reading | astrology| horoscopes | tarot card readings | free psychic readings | astrology readings | psychic chat | love advice







    again, beautiful :) I love reading your posts. They make me happy :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...